Kurumsal

Bilgiyi, güce ve güvene dönüştüren kuruluş

KALİTE POLİTİKASI

NMT Group, misyon, vizyon ve değerleri doğrultusunda, müşteri memnuniyetini sağlamayı ve sektörde öncü olmayı hedeflemiştir.

Bu hedef doğrultusunda;

> Kalite Yönetim Sistemi’nin standart gerekliliklerini yerine getirerek,

> Tüm süreçlerinde kalite ve performansını geliştirerek,

> Yönetim sisteminde sürekli iyileştirmeyi temel alarak,

> Müşterilerine gerekli bilgi ve kaynakları sağlayarak,

> Uygulanabilir yasal ve diğer şartlara uyarak,

> Müşteri istek ve geri bildirimlerini; müşteri odaklılık, şeffaflık, erişebilirlik, cevap verilebilirlik, objektiflik, bilgi bütünlüğü, sürekli iyileştirme ve gizlilik prensipleri ile zamanında ele alarak,

> Müşteri memnuniyetini en üst seviyede sağlayarak,

Kalite Yönetim Sistemi’nin kuruluşun her seviyesinde anlaşılabilir ve tüm süreçlere uygulanabilir olmasını, devamlılığının sağlanmasını, bölüm yöneticilerinin liderliği ve çalışanların katılımı ile sürekli iyileştirmeyi, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak üzere çalışacağını taahhüt eder.